۳ پاسخ

فقط قطره ی سدیم کلراید بریز تو هرسوراخ بینی تند تند .با پوآرو تمیز کن .سه روز مرتب اینکارو کن کتری بجوشه مرطوب کنه هوای خونه رو.سرخ کردنی اصلا درست نکن‌.تند تند شیرش بده.سه روزه خوب میشه. پسرمنم همینجور بود اینکارو کردم ۳روزه خوب شد

دختر منم چندروزه همینه همشم سرفه میزنه

هیچی ببر دکتر اگر سرما نخپرده باشه از رفلاکسش هست دارو میده بهش خوب میشه با یبار خوردن برای بچم که جواب داد

سوال های مرتبط