۶ پاسخ

ن نده چراالکی استا بدی

من ندادم تا وقتی تب نکرد چون دکترش گفت در صورت تب قطره بده

بدی بهتره تا ۲ یا ۳روز کامل کنترل کن.

بده
ندی یهو تب میکنه

اره بده اما هر ۶ساعت یا ۸ساعت

من میدم

سوال های مرتبط