۵ پاسخ

اگ بدی خیالت راحت تره
الان تب نکرد ولی شاید وقتی خوابی و حواست نیس تبش بالا بره

استا فقط برای تب نیست برای درد هم هست

عزیزم معمولا تا ۳۷.۵ تب محسوب نمیشه
لزومی نداره پاراکید بدین

۳۷ و نیم شروعه تب هستش

این محدوده ک نوشتی تب نیست

سوال های مرتبط