مامانا ارده عسل برا سرماخوردگی بده؟

۴ پاسخ

من پسرم ارده شیره میدم تو سرماخوردگی دکترش گفت اشکال نداره گرمیه

نه بده بخوره بعدش چای یا آب گرم بده گلوشو بشوره

ارده چربه اذیت میشه عسل و گردو بهش بده

ارده چون چربه فک کنم اذیت بشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۳ سالگی
مامان 🍼پناه👶 مامان 🍼پناه👶 ۲ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ سالگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ سالگی