۴ پاسخ

فعلا فقط یه کوچیک بگیر شاید کلا شیشه نگرفت

من کوچیک گرفتم برا دوسه روز اول زایمان اگ شیرنداشته باشم

یدونه کوچیک بگیر
از اون گرونا هم نگیر
بعد اگه شیرخشکی شد برو سراغ گرون ها
من بیبی لند گرفتم مثلا

اگ قصدت شیرخشکه۲۶۰تایی بگیرچون اون دوشماره ایا خیلی زودبایدعوض بشن

سوال های مرتبط

مامان آریشاه
 🩵👶🏻🩵 مامان آریشاه 🩵👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری