۲ پاسخ

چیز مهمی نیست سرهمی بهش بپوشون پهلوهاش سرد نباشه

شاید حساسیت به پروتئین گاوی باشه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🤗 مامان لوبیا🤗 ۱ سالگی