فرقی نمیکنه واکسن کزاز کدوم دست تزریق بشه

۴ پاسخ

چون هی شبا به پهلو چپ میخوابیم بزن دست راست

چون درد داره احساس شل بودن ب دستت پیدا میکنی به دست مخالفت بزن اگ راست دستی ب چپ بزن

برای من دست چپم زد ،،ولی نمیدونم فرقی میکنه یا ن

اگر راست دستی چپ بزن

سوال های مرتبط