۱۴ پاسخ

اره نه اصلا درد نداشت

نه سوزنش خیلی نازکه مثل انسولین اینا

من آنفولانزا زدم درد نداشتم فقط روز اول بی‌حال بودم

کزاز زدم ن درد ندارہ مث امپول ک میزنی یا سرم میزنی ولی بعدش درد دارہ تا۳ روز تب و دستت سنگین

نه درد نداره بعدشم دستت دردنمیگیره خیالت راحت من دیروززدم

من کزاز زدم دو روز سر درد شدی داشتم

من کزاز زدم بی حال شده بودم و دستم خیلی درد میکرد ولی همین بود ، چند روز دیگم میرم برا انفولانزا

کزار من زدم یکم دستم خشک شده بود

چند هفته باید آمپول کزاز زد

من آنفولانزا زدم اصلاً درد نداشت ولی تا دور روز بعدش دستم درد می کرد همون روز تزریقم بی حال بودم و انگار تب داشتم که به توصیه خود بهداشت استامینفون خوردم فرداش خوب بودم

کزاز من زدم تا دو روز درد داشتم بعدش خوب شد
روز اول گفت حوله سرد بذار روز دوم حوله گرم

من نزدم هیچکدومو

نه درد نداره

هر دو بله زدم هیچ دردی نداشتن

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۹ ماهگی
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی
مامان لیام  🫧👼🏻🩵 مامان لیام 🫧👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری