خانوما واکسن کزاز زدین؟ دردش زیاده؟

۸ پاسخ

آره من ده سال میگذشت ۲۸ عفته رفتگ بهداشت زد
روز اول درد نداشت ولی از فردا به مدت دوروز دستم خیلی درد میکرد
بعدش اوکی شد

من زدم همون روزی که رفتم بهداشت تشکیل پرونده برام زدن،اون موقع که نه ولی تا دو روز نمیتونستم به اون پهلو بخوابم دستم موقع خواب درد میگرفت

اول دبیرستان بودم زدم

من قبل بارداری زدم اصلا هیچی متوجه نشدم بعدشم نه درد داشتم نه چیزی

نه اصلا متوجه نشدم فقط بعدش یه کوچولو دستم درد میکرد اونم وقتی بهش دست میزدم

من بایدبزنم گفت بین۲۸هفته تا۳۶هفته

ده سالی یک باره . اما تو بارداری نمیدونم منم تو هفت ماهگی دارم اما قبلش باید با دکترم مشورت کنم الکی نزدید پس

کجا میزنن این واکسنو و چند هفته باید زد

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۹ ماهگی
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی