۸ پاسخ

هر ده سال باید زده بشه
و زمان زدنش دربارداری از۲۷ هفته تا پایان ۳۵هفته میشه

اگه ده سال از زدنش گذشته و نزدی باید بزنی من هفته 28زدم

من یبار ده سال پیش زدم یبارم ۲۸هفته میرم بزنم

من رفتم بهداشت بزنم زد تو سیستم گفت هنوز ده سال نشده لازم نیست بزنی

ازهفته 28تا32تزریق میشه

هر ده سال یکبار

من ۱۴ سالگی زدم فک کنم امسالم باید بزنم

سلام عزیزم دیگه از ۲۰هفتگی به بعد میشه زد

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی