۶ پاسخ

حتما باید بزنی؟؟

اره کزاز بین هفته 27 تا 36 زده میشه
در صورتی که ده سال از کزاز قبلی که موقع ازدواج یا دبیرستان گذشته باشه و اینکه برو بهداشت تشکیل پرونده بده معاینه ندارن چکاپ میکنن قد و وزن و فشارت اگر دوست داشته باشی صدا قلبش رو برات میذارن

کزاز همونی که واسه ورود به دبیرستان زدیم؟

بهداشت میرنه

ماله منوبهداشت زد...اکثرابهداشت هامیزنن

نزنی چی میشه ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان liam❤️ مامان liam❤️ هفته سی‌وششم بارداری