چرا وقتی شیر میدین روزه میگیرین😐
چرا تو دین افراط میکنین اخه😐
وقتی میگن روزه بر زن شیر ده واجب نیست چرا اصرار دارین بهش😐
امسالم نمی تونی بگیری
من گرفتم ولی صبح شب کمکی میدم
من نگرفتم چون شیرم کمه و دارم پودر گالاکتومید و قطره شیر افزا و قرص لاکتاول
میخورم جرات نکردم بگیرم همین شیر هم با این همه شیر افزا میاد
آب زیاد بخور آب هویج بخور آبگوشت بخور ان شاءالله زود خوب بشه
بدنت کم آب شده مایعات بخور
بهت واجب نیست که بچه شیرمیدی
برای چی گرفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.