بخور شبی یه قاشق
شربت نخور،قر قره کن بریزدور منم همین بودم دکترگفت این دستور.
فقط آب نمک غرغره کن.هم یک ساعت یه بار
اب عسل لیمو دیروز من یه بطری کوچولو درست کردم تا شب جرعه جرعه خوردم اون ارومتر کرد
اب نمک هم غرغره کن
آب نمک قرقره کن
شربت عسل با آب گرم هم خیلی خوبه رو گلو رو میپوشونه یه کم دردشو کم میکنه
سلام نه دکتر منم گف گلو درد داشتنی دیفن هیدرامین ساده بخور روزی دو دفعه اگ زیاد درد داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.