عیب نداره عزیزم حتماخیری توشهست حالافردابزن
منم رفتم همینو گفتن ک فقط روزا زوج
باز دوباره ک رفتم گفتن از واکسن اول ک بهش میزنن تو بیمارستان باید دوماع بگذرع که واکسن دوماهگیشو بزنیم
مال منو خودشون گفتم کی ببرم
مگه نوبت تدادن خدشون؟
میبینی چه ناز میکنن؟میریدی بهشون باعرض پوزش
اینجا زوج نمیزنن
بهداشتم انقد جدیدا خودشونو چ س میکنن😐😂
وا چ ربطی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.