سیب زمینی سرخکرده هم برای وزن گیری بچه خوبه؟

۹ پاسخ

اره آبپز بهتر

نه بابا کربوهیدرات فقط خودتو چاق میکنه باید پروتین بخوری.. مثل تخم مرغ سینه مرغ گوشت کباب

سعی کن پروتئین مغزیجات آجیل بخوری عزیزم

سیب زمینی باد داره بعدش نبات داغ بخور

اره خوبه اگه قند نداری

سیب زمینی ک‌ عالیه ولی سعی کن پخته بخوری با بزار تو ماکروفر

اپز بهتره یا کبابی

کربوهیدرات و چربی زیاد به بچه وزن نمیده بیشتر به خودت وزن میده ، بجاش باید پروتئین و آجیل بخوری
اینام خوبه:
یروز درمیون حلیم و آبگوشت و عدسی و لوبیا و سمنو و کباب جوجه و کوبیده
صبونه ۲ تا سفیده تخم مرغ_ شیر و خرما _ کره بادام زمینی
هرروز هم آجیل( ۱۰ تا بادام زمینی ، ۱۰ تا بادام درختی ، ۱۰ تا مویز بزرگ ،۲ تا گردو، ۵ تا انجیر و ...)
میوه در روز ۳ واحد (هرچی میلت کشید)
درکل کربوهیدرات و چربی رو حذف کن و نون برنجو کم کن و بجاش پروتئین و آجیل مصرف کن

من شنیدم سیب زمینی خوبه اما سعی کن تو سرخ کن درست کنی یا ابپز بخوری روغنش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی