دوستان برا زردی بچه چکار کردین

۴ پاسخ

قطره زردی داد دکتر خوب شد .

زردی دختر من روز ششم تولدش شد ۱۶براش دستگاه آوردم خونه.زیر دستگاه بهش آب میدادم و شیر خودمو صورتشو با پنبه عرق کاسنی میزدم.و خودمم عرق کاسنی مربای آلبالو و خاکشیر خوردم سه روزه کاملا رفع شد

دوتا بچهام ترنجبین دادم بهشون سه چهار روزه خوب خوب شدن

حموم با عرق کاسنی
شیر خودمو تند تند دادم،زیر دستگاه گزاشتم ترنجبین هم خودم خوردم هم بچه
ختنه هم کردم دیگ کلا رف

سوال های مرتبط

مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی