خانما برای زردی چکار کردین

۷ پاسخ

من دستگاه گزاشتم قطره هم دادم هیج پایین نیومد
بردمش حجامت پشت گوش شب بردمش زردیش رو ۱۴/۵بود بردم حجامت روز بعد بردم زردیش گرفتن ۲بود

دستگاه کرایع کردم ی شب تو خونه گذاشتمش دستگاه

سلام ، کارزار درخواست اختصاص کارت امید مادر به فرزندانی که قبل از سال 1405 به دنیا می آیند رو امضا کنید ، لطفاً امضا و حمایت کنید تا اصلاحات در این طرح صورت گیرد

سلام خودت چیزیای خنکی بخور کاستی و خاک شیر
برای بچت اول خونه زیاد گرم نمباشه دوم شیر بده زیاد حتی شیر خشک میتونی باسرنگ بدی بهش .
زید مهتابی بزار اگ زیاده زردیش حتما دکتر ببر و حتما پیگیری کن چون زردی یهو میره بالا .
جحامت و چیزیایطبی نکن چون یادم بچه اش حجامت گوش کرد اصلا زردیش نیمد پایین

چند بوده زردیش من دخترم با اینکه گروه خونیش به من نمی‌خورد و من هم او مثبت بود گروه خونیم دکتر گفت خیلی زردی میگیره ولی من از دومین روز دیگه کم پوشوندمش که گرمش نشه زردیش ۱۲ بود زود پیگیر شدم وایسادم زیاد بشه همون ۳ روزگی دستگاه اوردم یه روز و نیم تو دستگاه بود زردیش اومد ۵ بعدم دیگه شیر دهی خوب باشه و گرمش نکنی بالا نمیره

من گذاشتم دستگاه و قطره شیر خشت هم دادم بهش

شیر زیاد بده تا زیاد دفع داشته باشه

سوال های مرتبط