من دستگاه گزاشتم قطره هم دادم هیج پایین نیومد
بردمش حجامت پشت گوش شب بردمش زردیش رو ۱۴/۵بود بردم حجامت روز بعد بردم زردیش گرفتن ۲بود
دستگاه کرایع کردم ی شب تو خونه گذاشتمش دستگاه
سلام ، کارزار درخواست اختصاص کارت امید مادر به فرزندانی که قبل از سال 1405 به دنیا می آیند رو امضا کنید ، لطفاً امضا و حمایت کنید تا اصلاحات در این طرح صورت گیرد
سلام خودت چیزیای خنکی بخور کاستی و خاک شیر
برای بچت اول خونه زیاد گرم نمباشه دوم شیر بده زیاد حتی شیر خشک میتونی باسرنگ بدی بهش .
زید مهتابی بزار اگ زیاده زردیش حتما دکتر ببر و حتما پیگیری کن چون زردی یهو میره بالا .
جحامت و چیزیایطبی نکن چون یادم بچه اش حجامت گوش کرد اصلا زردیش نیمد پایین
چند بوده زردیش من دخترم با اینکه گروه خونیش به من نمیخورد و من هم او مثبت بود گروه خونیم دکتر گفت خیلی زردی میگیره ولی من از دومین روز دیگه کم پوشوندمش که گرمش نشه زردیش ۱۲ بود زود پیگیر شدم وایسادم زیاد بشه همون ۳ روزگی دستگاه اوردم یه روز و نیم تو دستگاه بود زردیش اومد ۵ بعدم دیگه شیر دهی خوب باشه و گرمش نکنی بالا نمیره
من گذاشتم دستگاه و قطره شیر خشت هم دادم بهش
شیر زیاد بده تا زیاد دفع داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.