۹ پاسخ

اره دقیقا منم الان ۴ روز از موعدم گذشته احساس خیسی میکنم

منم‌موعومههه🥲من ک انگار را دسشویی قرار داد میبندم روز موعدم چون میرم‌همش‌چک میکنم

ان‌شاءالله مثبتی 🥺🥰

منم همینجوری بودم بعد ۲ روزتاخیرپریودشدم😭

منم از این بلاها زیاد سرم اومده جتی نشستم گریه هم کردم ولی باز امیدوارم

منم همین علاعم داشتم چهار روز از پریودم گذشته بود آزمایش دادم مثبت شد

تست بزن

انشالله بارداری ولی فعلا صبر کن دو روز دیگه بیبی چک بزن

انشالا ک بارداری

سوال های مرتبط