خانما شما حلیم واسه پچه هاتون چجوری میپزید

۳ پاسخ

من گوشت بره رو با پیاز میذارم پخته شه، گوشت رو درمی‌آورم ریش ریش می کنم بهش بلغور گندم می زنم توش قلم هم میریزم

من گندم و گوشت و پیاز رو میزارم میپزه بعد میکسش میکنمدر اخر بهش نمک و دارچین میزنم
روشم روغن حیوانی میریزم

من یه تیکه سینه مرغ و یا گوشت با بلغور جو یدونه پیاز یه چوب دارچین یکم نمک میزارم میپزه بعد پخت پیاز چوب دارچین میارم میکس میکنم روش یکم کنجد میریرم دوست داشتی کره هم بریز

سوال های مرتبط