اون شیر خشک های قدیم بود مال الان تپل نمیکنه من هرکی رو دیدم تپله شیر مادر خورده
خدا حفظش کنه نه عزیزم اوکی منم شیر خودمو میدادم بچم قشنگ رشد میکرد خیلی جیگر ماشاالله
ماشاءالله خدا حفظش کنه عزیزم ای جونم خاله تورو بخوره
حالا تپل باشه مگه چی میشه
بکو خدا وسکر که شیرم مقوی هست و چرب که هم بچم سیر میشه و هم وزن میگیره
خداروشکر که شیرت خوبه و داره گوشت میشه به تنش
چه نگرانی هایی داری😕😕😕
نه عزیزم ،
قطعا شیر خودتون غلیظه و کافیه براش که وزن گیری ش خوب بوده.
ماشالله خیلی خوبه که
مهم اینه سالم باشه عزیزم
نگران وزن نباش به دندون بیفته بچه لاغر میشه
ای جونم ماشالله
عزیزم شیر خشک تپلی ک به بچه میده مثل پف فایده نداره بعدم چاق بودن مهم نیست سلامتش بیشتر مهمه
خب قطعا ک شیرخشک تپل تر میکنه ولی مهم اینه که شیر مامانشو بخوره بعضی بچه هام هستن ازشیرمادرشون خیلی تپل میشن
دروغه کی میگه فقط شیر خشک تپل میکنه؟
اتفاقا اگه الان بچه با شیر خشک تپل بشه بعد دو سالگیش فوری لاغر میشه
من به هر سه تا بچه هام شیر خودمو دادم خیلی هم رشدشون خوب بود
پریروز تک بهداشت یه خانمی بچه اش رو اورده بود واکسن دوماهگیش رو بزنه بچه ۶کیلو ۸۰۰بود فقط هم شیر مادر میخورد انقدر درشت و تپل بود که به دوماهه نمی خورد
من کمکی بهش میدم وزن تولدش ۳۲۰۰ بود وزن یک ماهگی ۴۸۰۰
عزیزم مهم اینه بچه سالم باشه و روند طبیعی رشد رو طی کنه
شیر مادر سالم و بهترین گزینه س
حالا تپل نشه چ اشکالی داره
خوب دیگه
خداروشکر شیرت خوبه وگرنه وزن نمیگرفت اصلا،نگران نباش خدا حفظش کنه برات😍
اگه با نمودار داره رشد میکنه خوبه
ماشالله مثل ماه میمونه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.