۹ پاسخ

طبیعیه کم کنه ۲۰۰ تا ۳۰۰

نان خوب تپل میکنه

عادیه بچه توی ۱۰روز اول ۷درصد وزن زایمانش کم‌میشه نگران نباشین بعد دوباره وزن میگیره مهم اینه تا ۱۵روزگی وزن اضافه کرده باشه

بچه منم همین شیر خشک رو از اول خورد وزنش موقع تولد ۲۹۰۰ بود بعد پنج روز شد ۳۴۰۰ خوب وزن گرفته بود

نان عالیه دقیق هم وزن بچه ی من بود الان شکر پسرم تپل شده

من به شاهان دادم عالی بهش وزن میداد ولی به ویهان وزن نمیده نمیدونم چرا شاید رفلاکس داره

تا ۱۰رور کم کردن طبیعیه بعدش زیاد میکنه اره عالیه من پسرم با اون تپل شد

کم کردن وزن عادی تو همه بچه ها هست نگران نباش بهتر شیر خودتو بخوره زودتر وزن میگیره

مگه شیر خودتو نمیخوره
بچه منم کم کرد ده روز اول ولی بعدش شروع کرد ب وزن گرفتن

سوال های مرتبط

مامان الی مامان الی ۷ ماهگی
مامان 🥹🎀پناه🎀🥹 مامان 🥹🎀پناه🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۳ ماهگی