من ببلاک میدادم خیلی وزن دهی نداره
چند روزم هست گیگوز استفاده میکنم وزن دهی هنوز مشخص نیست فقط خیلی شکمو راه میندازه یه جورایی دختر من اسهال شد
من همینو میدم خیلی خوبه اصلا وزن کم نکرده اضاف کرده
بنظرم با دکتر اطفالت مشورت کن، شیر خشک های متفاوت اثرگذاری متفاوتی روی بچه ها دارن
من دخترم با گیگوز وزن مناسب گرفت ولی بخاطر کولیک پزشکش نان کامفورت تجویز کرد که اثرگذاری خوبی هم داره
من آپتامیل میدم خوبه
من اپتامیل میدم هنوز نبردم بهداشت بسته ست ولی به ظاهر خیلی توپولی شده
منببلاکمیدم
من نان اچ ای ار میدم عالیه
منم همینو میدم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.