۱۳ پاسخ

چ تپلی نازهههه

خیلی خوبه

خیلی هم خوبه

دوستان یه سوال تو هفته ۳۹وزن بچم ۳/۵۰۰ زده با ۱۰٪ حالا زیاد با کم ولی دکتر سونو گفت احتمالا ریزس منظورش چیه؟

پسر من ۳کیلو بدنیا اومد ۲ماهگی۶کیلو بود

چرا ۲۰۰ گرمش کم شد؟؟؟؟

ماهی ۱ کیلو باید چاق بشه دیگه

عالیه عزیزم

نه عالیه .بچه من الان ۴۵۰۰ هس تو دو ماه و نیم

نه خوووبه عزیزم

شیر خودتو میخوره

نه خیلی خوب بوده

خوبه ولی بچه من ۵ به بالاس

سوال های مرتبط