چ تپلی نازهههه
خیلی خوبه
خیلی هم خوبه
دوستان یه سوال تو هفته ۳۹وزن بچم ۳/۵۰۰ زده با ۱۰٪ حالا زیاد با کم ولی دکتر سونو گفت احتمالا ریزس منظورش چیه؟
پسر من ۳کیلو بدنیا اومد ۲ماهگی۶کیلو بود
چرا ۲۰۰ گرمش کم شد؟؟؟؟
ماهی ۱ کیلو باید چاق بشه دیگه
عالیه عزیزم
نه عالیه .بچه من الان ۴۵۰۰ هس تو دو ماه و نیم
نه خوووبه عزیزم
شیر خودتو میخوره
نه خیلی خوب بوده
خوبه ولی بچه من ۵ به بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.