خانما 7 هفته خوبه دیگه برای سونو برم به امید خدا ؟ 🤲❤🥹

تصویر
۱۱ پاسخ

چکارکنیم بنظرت تو علاعمت چیه چجوری؟

منم میترسم برم😂

مگه چند روز پیش برای سونوی قلب نرفتی؟

از شیش هفته برای بعضیا قابل رویت هست ولی میگن هشت هفته برید که خیالتون راحت باشه دیگه ولی خود منم هفت هفته و دو روز رفتم که خود سونو گفت هفت هفته و یک روزمه امروز رفتم

اره برو

من دقیق شیش هفته رفتم
آره برو

منو دکتر گفته هفت هفته و یک روز برم یعنی سه شنبه هفته بعد

من وقتی رفتم ۷ هفته و ۳ روز بودم🥺

برو به امید خدا قلبش تشکیل شده

۷ هفته ۲،۳ روز اینا برو خیالت راحت باشه

مال بعضیا این روزا هم دیده شده
نمیدنم صبرکنم هفته دیگ یا برم زودتر🥺

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 هفته سی‌وششم بارداری