۸ پاسخ

من دارم از سز قبلی هنوز نو میشه استفاده کرد؟

خود بیمارستان میده

اگر واریس داری بگیری بهتره

من چندسال پیش عمل کیسه صفراانجام دادم اونموقع یه ماه جوراب داشتم جراحم گفت هروقتم بجه دارشدی اگه سزارین بودی حتماجوراب امبولی بپوش چون جراحت توسزارین زیاده عمل بازحساب میشه

من گرفتم باید بگیری

هر سری دکتر ب من ی چی میگه
سری اول داشتم
سری دوم اصلا نگفت هیچی هم نشد
این سری گفته بخرم

من از قبل داشتم برداشتم با خودم نمیدونم استفاده بشه یا نه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد