از سوپر مارک خریدی عزیزم
شیر ماجان از کجا میخری؟؟
میشه بگید چطوری اتمیل درست میکنید؟؟ من یکبار درست کردم بدمزه شد😣
اره همینه
ولی من اوتمیلو با اب درست میکنم
جودوسرپرکو با اب میپزم تاحالا با شیر درست نکردم،حس میکنم کف میکنه از قابلمه میریزه بیرون
من همیشه با این شیر واسش درست میکنم
اره عزیزم
بزرگشو بگیر که بصرفه برات
اره میشه خالی نباید بخوره تو غذا مشکلی نداره
ایمیل یا اوتمیل؟😫😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.