۸ پاسخ

از سوپر مارک خریدی عزیزم

شیر ماجان از کجا میخری؟؟

میشه بگید چطوری اتمیل درست میکنید؟؟ من یکبار درست کردم بدمزه شد😣

اره همینه
ولی من اوتمیلو با اب درست میکنم
جودوسرپرکو با اب میپزم تاحالا با شیر درست نکردم،حس میکنم کف میکنه از قابلمه میریزه بیرون

من همیشه با این شیر واسش درست میکنم

اره عزیزم
بزرگشو بگیر که بصرفه برات

اره میشه خالی نباید بخوره تو غذا مشکلی نداره

ایمیل یا اوتمیل؟😫😂😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی ۱۳ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی