سلام دوستان عدد ان تیم ۲.۵۱ بود نگران کننده س؟😔

۷ پاسخ

قلبم توی اینترنت بزنی میاد نشون میده تا 3 نرماله

سلام خوبی منم آزمایش ان تی یکیش بالاعه گفته دوباره تکرار کنم عدد ان تی من خوبه ولی استرس آزمایش دارم کسی اینجوری بوده تورو خدا اگه میدونید جواب بدین؟

احتمالا سلفری بدی

من ۲/۶ بود
ازمایش انتیت هم بده
یا اگه خیلی نگرانی سلفری بده
من دکترم گفت زیر ۳ نرماله
ولی خودگ اصرار کردم سلفری دادم
خداروشکر خوب بود

فعلا نااراحت نشو الکی سلفری بده

ن عزيزم برا منم٢.٥٥بود سلفري دادم خداروشكر خوب بود

تا زیر ۳ نرماله

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری