قلبم توی اینترنت بزنی میاد نشون میده تا 3 نرماله
سلام خوبی منم آزمایش ان تی یکیش بالاعه گفته دوباره تکرار کنم عدد ان تی من خوبه ولی استرس آزمایش دارم کسی اینجوری بوده تورو خدا اگه میدونید جواب بدین؟
احتمالا سلفری بدی
من ۲/۶ بود
ازمایش انتیت هم بده
یا اگه خیلی نگرانی سلفری بده
من دکترم گفت زیر ۳ نرماله
ولی خودگ اصرار کردم سلفری دادم
خداروشکر خوب بود
فعلا نااراحت نشو الکی سلفری بده
ن عزيزم برا منم٢.٥٥بود سلفري دادم خداروشكر خوب بود
تا زیر ۳ نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.