دوستان عدد ان تیم ۲ هست آیا ازمایش سلفری بدم

۳ پاسخ

چقد منو شما مشابه هم هستیم
من امروز ازمایش و سونو انتیمو بردم دکتر
سنم ۲۱هست
دکتر گف ۱ در ۱۵۰۰ هس ک بچه سندروم داشته باشه
داخل ازمایشمم زده
کاملا گفت اخیتاری مییتونی اگر خاستی سلفری یا امینوسنتز بدی
منم خیلی دو دل شدم
ولی میدونم ۱۰۰درصد بچه سالمه

چون عدد نرمال ۱۰۰ هس من ۱۱۰
خود دکتر گف پیشنهاد نگف باید انجام بدی

ازمایشتم دادی؟پیش دکتر نبردی؟

نه تا ۲/۵ عادیه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد