۷ پاسخ

هیچی حتی توالت باخودم میبرمش چون فقط باید بغل باشه

گریپ میکسچر بده تا خوابش تنظیم بشه

منم همینم معدم به حدی عصبی و میسوزه که میخابم ده دقیقه که پاشم دیگه انگار حافظه ام از دست دادم هیچکی رو نمیشناسم

من تلوزیون میذاشتم با گوشی شعر میذاشتم رو پا میخوابوندمش

خیلی سخت افسردگی گرفتم شبها آنقدر گریه میکرد جیغ میزنه که نگو

نه ی بچه مدرسه ای هم دارم نمی‌رسم بعضی وقتها دوساعت میخابع بعضی وقت ها تا میزارم بیدار میشه

مال منم همینه فقط بغلش کنم سرش زیر بغلم باشه میخابع

سوال های مرتبط