ماهی پلو با ماست بدم دخترمو اشکال داره

۱۱ پاسخ

ماست نده دیگه بهش

ماهی طبعش سرد با ماست فکر نمیکنم خوب باشه

گلم ماهی رو حتما با سیر درست کن
پلو هم با شوید باشه
اصلا همراه ماست نده خیلی بده

ماهی و ماست باهم خودتونم نخورید

نه ماستوماهی عوارض داره همون ماهیوبده اگه میبینی سفته نمیخوره یه کم سوپ جوپرک براش درست کن

ماهی با ماست خوب نیست نباید خورد

تا یک ساعت دیگه هیچی نمیخواد

تصویر

قبلش داشت منو میخورد

اینم نتیجه ماست و ماهی که خورده😂😂

تصویر

بجای ماست گوجه بده که راحت بخوره

دخترم طبعش گرم هوا هم گرم دیگه دادم ببینم عوارضش چیه که دیگه ندم آخه دوتا پیام اول اومد بخاطر طبع سرد گفتم اشکال نداره اگه سم تولید میشه که ندم اون پیام دیدم دادم خورد رفت الان داره بازی می‌کنه اساسی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی