ماست نده دیگه بهش
ماهی طبعش سرد با ماست فکر نمیکنم خوب باشه
گلم ماهی رو حتما با سیر درست کن
پلو هم با شوید باشه
اصلا همراه ماست نده خیلی بده
ماهی و ماست باهم خودتونم نخورید
نه ماستوماهی عوارض داره همون ماهیوبده اگه میبینی سفته نمیخوره یه کم سوپ جوپرک براش درست کن
ماهی با ماست خوب نیست نباید خورد
تا یک ساعت دیگه هیچی نمیخواد
قبلش داشت منو میخورد
اینم نتیجه ماست و ماهی که خورده😂😂
بجای ماست گوجه بده که راحت بخوره
دخترم طبعش گرم هوا هم گرم دیگه دادم ببینم عوارضش چیه که دیگه ندم آخه دوتا پیام اول اومد بخاطر طبع سرد گفتم اشکال نداره اگه سم تولید میشه که ندم اون پیام دیدم دادم خورد رفت الان داره بازی میکنه اساسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.