ناهار دخترم
عدس پلو با ماست

تصویر
۴ پاسخ

عدس پلو یا آش عدس؟

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

به به نوش جونش
از قیافش خوشمزس 🤤☺

زیاد آبکی نیس؟ دخترت یکسالشه تقریبا باید کاملا مث خودتون بتونه بخوره

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان مامان ابرو کمند مامان مامان ابرو کمند ۱۵ ماهگی
مامان دلآواجون مامان دلآواجون ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی