من ۳۳ هفته ، اب دورش ۹ بود ، گفت کمه
با اینکه من مایعات زیاد میخوردم
اما بازم بیشترش کردم، آب (زیادددد، در حدی فقط لحظه ای دستشویی بودم) ، دلستر کلاسیک(من دلیتر میوه ای هم میخوردم ، اما کلا کلاسیک میگن بهتره، من هر دو رو میخوردم)
سوپ، شیر(اگر روزی یه لیوان میخوردم کردمش ۲ تا ۳ لیوان)
۳۷ هفته رفتم سونو اخر ، اب دورش شده بود ۱۴
مایعات و آب بخور عزیز
چند بود ؟
آب زیاد بخور
دلستر
آب زیاد بخور
اب هندونه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.