۷ پاسخ

من ۳۳ هفته ، اب دورش ۹ بود ، گفت کمه
با اینکه من مایعات زیاد میخوردم
اما بازم بیشترش کردم، آب (زیادددد، در حدی فقط لحظه ای دستشویی بودم) ، دلستر کلاسیک(من دلیتر میوه ای هم میخوردم ، اما کلا کلاسیک میگن بهتره، من هر دو رو میخوردم)
سوپ، شیر(اگر روزی یه لیوان میخوردم کردمش ۲ تا ۳ لیوان)

۳۷ هفته رفتم سونو اخر ، اب دورش شده بود ۱۴

مایعات و آب بخور عزیز

چند بود ؟

آب زیاد بخور

دلستر

آب زیاد بخور

اب هندونه بخور

سوال های مرتبط