عزیزم حتما برو با دکترت مشورت کن چون ماشاءالله دوقلویی و فانل هستی ....بگو سرکلاژت کنه دورازجون زبون لال زابمان زود رس نگیری
سرکلاژ نکردی؟!
همه چیز نرماله فقد هماتوم داری و حرکات بچه روز ممکنه یکم دیرتر حس کنی چون جفتت قدامیه
استراحت کن سونو همه چی نرمال زده
ولی هماتوم دیده شده
استرس الکی نگیر استراحت کنی نرمال میشه
از چیمیترسی گلم ماشاالله همچیش خوبه و مشکلی نداره
خدا حفظشون کنه عزیزم 🙏🏻🌹
همه چی خوبه نگران نباش. برای رفع هماتوم هم استراحت کن، خمو راست نشو، پله بالا وپایین نرو، از سرویس بهداشتی استفاده کن، وسیله سنگین برندار، مواد غذایی قائده اور نخور ، اضطراب هم نداشته باش، خوب میشی. منم هماتوم داشتم و حتی سه هفته هم لکه بینی داشتم
هماتوم ک چیزی نیست برو دکتر شیاف میده جذب میشه
خونریزی داری؟ انشاالله چیزی نیست ببین دکترت چی میگه
فقط هماتوم داری بقیه چیزات نرمالن برای هماتومم میری دکتر شیاف و امپول میده باید استراحت مطلق باشی
خداروشکر همچین خوبه
همه چیز نرمال فقط هماتوم داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.