بچه ها کسی اینو ببینید خیلی میترسم🥺

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم حتما برو با دکترت مشورت کن چون ماشاءالله دوقلویی و فانل هستی ....بگو سرکلاژت کنه دورازجون زبون لال زابمان زود رس نگیری

سرکلاژ نکردی؟!

همه چیز نرماله فقد هماتوم داری و حرکات بچه روز ممکنه یکم دیرتر حس کنی چون جفتت قدامیه

استراحت کن سونو همه چی نرمال زده
ولی هماتوم دیده شده
استرس الکی نگیر استراحت کنی نرمال میشه

از چی‌میترسی گلم ماشاالله همچیش خوبه و مشکلی نداره

خدا حفظشون کنه عزیزم 🙏🏻🌹

همه چی خوبه نگران نباش. برای رفع هماتوم هم استراحت کن، خم‌و راست نشو، پله بالا و‌پایین نرو، از سرویس بهداشتی استفاده کن، وسیله سنگین برندار، مواد غذایی قائده اور نخور ، اضطراب هم نداشته باش، خوب میشی. منم هماتوم داشتم و حتی سه هفته هم لکه بینی داشتم

هماتوم ک چیزی نیست برو دکتر شیاف میده جذب میشه

خونریزی داری؟ انشاالله چیزی نیست ببین دکترت چی میگه

فقط هماتوم داری بقیه چیزات نرمالن برای هماتومم میری دکتر شیاف و امپول میده باید استراحت مطلق باشی

خداروشکر همچین خوبه

همه چیز نرمال فقط هماتوم داری

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۹ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی