۶ پاسخ

خانما من میخام سویق بدم به بچم برا رشد وزنی :چ سویقی بدم برم داروخونه بگم چ سویقی میخام چطوری بدم بخوره پسرم

خوب میخوره نگران نباش

سلام عزیزم
وزن دخترتون خوبه،
اگر میخوای کمکی شروع کنی
صبر کن تا ۵ ماهش پر بشه،

سرلاک هم برای ۶ ماه به بعد ،هنوز زوده
اما برای فرنی
آرد برنج و با آب و یه کوچولو نبات خیلی خیلی کم بزار بپزه وقتی که غلیظ شد
روز اول یه قاشق و برای یکبار در روز بهش بده و کم کم روزانه مقدار رو بالا ببر و ۶ ماه که شد تعداد دفعات رو بیشتر کن



و اینکه الان ۱۵۰ میخوره، عالیه این مقدار ،
مقداری که روی قوطی شیر میزنن
خیلی زیادتر از حد نرمال برای بچها.
به اون کاری نداشته باش
ببین ظرفیت معده بچه تون چقدره گلم.

عزیزم ماشالله خوب میخوره دختر من هر دو ساعت ۹۰ تا میخوره

عزیزم خیلی خوب میخوره.
رو قوطی نوشته ولی فک نکنم بچه ای باشه که اونطوری بخوره

زود نیس

سوال های مرتبط