اخرین سونو
ولی اب دور جنین یکم کمه

تصویر
۳ پاسخ

عالیه وزنش ابشم نرماله من از ۳۰ هفته اب دورش ۸ بوده

وا نوشته که مایع نرمال ؟!

ای بابا پس یعنی بازم سونو داریم 😥😥من گفتم دیگه براوزن رفتم تمامه

سوال های مرتبط

مامان آیسا مامان آیسا ۳ ماهگی
مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی