من دو روزه موز میخورم بالا میارم نمیدونم چرا 😭

۷ پاسخ

خب نخور😐😂💖

خب نخور 😂♥️

خب نخور

موز هم خاصیت دارع
ولی اونقدرا واجب نیس
نخور اگه بت نمسازه
اگه بخاطر بچه داری میخوری خو درجا بالا میاری هیجیش جذبت نمیشه..پس خودتو اذیت نکن موز رو بزار کنار🤣
من قند دارم ۲ ماهه موز نخوردم با اینکه اگه بخورم تهوعم برطرف میشه

نخور خب😂😂

بعد یه مدت خود به خود درست میشه منم یه دوره پفک هرنوع پفکی می‌خوردم بلافاصله بالا میاوردم معده ام پس میزد انگار ولی الان خوب شدم یه مدت نخور معده ات پس میزنه

معدت سنگینی میکنه عزیزم نخور

سوال های مرتبط

مامان فندقم🌰 مامان فندقم🌰 روزهای ابتدایی تولد