۲ پاسخ

https://eitaa.com/joinchat/1594754245Ce2879581c3
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz

رخمامت لایه آندومتر ۱۰ احساس میکنم زیاده نمی‌دونم ،برا من ۶ بود نوشته طبیعیه

سوال های مرتبط

خسته و درمانده خسته و درمانده قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری