بچه ی من انگار ی جوریه همش گشنشه

۲ پاسخ

2ماه ب بعدخوب میشع

واس منم همین جور بعضی اوقات دیگه خسته میشم

سوال های مرتبط

مامان نورچشمی وداداشش مامان نورچشمی وداداشش ۳ سالگی