۲ پاسخ

اره بابا طبیعیه.هنوز بلد نیس که.ایشالا مسلط تر که بشه پاهاشم مرتب میزاره.دخترم اون اوایل عین حامله ها گشاد گشاد راه میرفت😄😄😄

ن عزیزم من‌بچم‌اون اوایل ک راه افتاد همین‌نگرانی داشتم دوماه اینجوری طول کشید ک دیگ اوکی بود تعادلش بهتر شده و فرم پاهاش خوب شد

سوال های مرتبط