اره بابا طبیعیه.هنوز بلد نیس که.ایشالا مسلط تر که بشه پاهاشم مرتب میزاره.دخترم اون اوایل عین حامله ها گشاد گشاد راه میرفت😄😄😄
ن عزیزم منبچماون اوایل ک راه افتاد همیننگرانی داشتم دوماه اینجوری طول کشید ک دیگ اوکی بود تعادلش بهتر شده و فرم پاهاش خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.