بنظرم تا آنومالی صبر کن اونموقعه قطعی میگن بهت
تا انومالی جنسیت قطعی نیست. ممکنه پسر باشه ولی تازه آلت تناسلیش جوانه زده باشه به دختر بخوره😁
سلام خانما 17هفته هستم سردرد همراه با حالت تهوع دارم کسی بوده اینجوری باسه راهنماییم کنیدد ممنون
مامان پسته دوقلو داری🤩 ماشالله عزیزم ..فعلا ب کسی نگو دکتر چی گفته تا انومالی اون قطعیه
۱۵ هفته دیگه کاملا واضح
خب تو هفته های پایینتر. قیق معلوم نیست..آنومالی کامل مشخص میشه
سلام مامانا ،اسید معدم خیلی اذیتم کرده حتی نمیتونم غذابخورم اشتهاندارم نمیدونم چکارکنم خیلی اذیتم؟..چکارکنم؟..
بنظرم صبر کن من ان تی گفت دختر 90 درصد 15 هفته رفتم تعیین جنسیت گفت دختره بعد انومالی 18 هفته رفتم گفت پسره
صبر کن ببین آنومالی چی میگه
من که پدرم درومد تا فهمیدم
سه تا سونو رفتم
بچه پشت کرده بود خوابیده بود
انومالی صبر کن عزیزم
۱۵ هفته دقیق تره
تا انومالی صبر کن قطعی مشخص میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.