۶ پاسخ

آره من برا دخترم يكي زدن خداروشکر سبک هم بود فقط روزاول یه دوبار گریه کرد بعدش اوکی بود

دختر من دو تا داشت

اره برا پسر من ی دونه زد

دوتاس خواهر شوهرم هفته پیش برای پسرش زد

دو تا تزریقی یدونه خوراکی

نه دوتاس بنظرم‌اصلا ترکیبی نکنید بچه خیلی اذییت میشه دختر من پای چپش هنوز درد میکنه بعد سه هفته

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی