۱۳ پاسخ

برای دختر من یکی بود فکر کنم ترکیبی میزنن فقط یه دونه

منم امروز زدن یه دونه بود با دو تا خوراکی

ن برای پسر من دوتا پا بود یه خوراکی

ن دوتاست

نه دوتا تزریقی

دوستانی که ساکن‌گیلان هستید میشه جواب بدید🙏

احساس میکنم، استان های مختلف متفاوته

برا پسر من که یه خوراکی بود و دو تا تزریقی یعنی هر دو تا پاش

من نیم ساعت پیش رفتم برا دخترم دوتا زد یه دونه پای چپ یه دونه پای راست

اره با هم ترکیب کردن یکی میزنن

به پسره من دوتا زدن

برامن که دوتا بود از هر پاش یکی زدن خوراکی هم داشت

به پسر من ک ۲ تا پاش زد

سوال های مرتبط

مامان ارمیا 🧚‍♂️ مامان ارمیا 🧚‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی