۴ پاسخ

برا ماهم دوتا نزریقی و دوتا خوراکی
ایشالله ک سازگار باشه

سلامت باشی .به ماهم گفته بودن ۳تا تزریقی ‌ولی امروز رفتیم گفتن شانس آوردین شده یکی

پس چرا واکسن دختر من یه خوراکی دوتا پا بود؟

بسلامتی من فردا دارهه واکسن گفتن سه تاتزریقی بادوتا خوراکی

سوال های مرتبط