اب دهان زیاد بچه طبیعیه ایا؟

۵ پاسخ

یا دندون میخاد دراره یا رفلاکسه

از دندونه رفلاکس هم داشته باشن آب دهنشون می‌ریزه

برا دندونه

فک کنم میخان دندون دربیارن

آب دهان پسر منم زیاده

سوال های مرتبط