۴ پاسخ

نه عزیزم من برای دخترم از سه و تیم ماهگی گرفتم

طبیعیه علائم دندونه

طبیعی دندونگیرهای براش بگیر لثه هاش شروع به خارش کردن

طبیعیه کم کم داره آماده میشه برای جوانه زدن دندون ها

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل ۶ ماهگی
مامان دخترم آترین مامان دخترم آترین ۷ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی