ببلاک یا گیکوز یا اپتامیل پرونوترا برای یبوست؟

۵ پاسخ

با یه بار دادن که خوب نمیشه تو هر شیشش بریز کدو حلوایی کره روغن حیوانی اب جوشیده شده بعد غذا و خودتم بهش تند تند اب بده چون متاسفانه هوا گرمه شاید بدنش به اب بیشتری نیاز داره
ببلاک معمولی برای يبوست خوب نيست ببلاک کامفورت گیگوز اسان هضم و دوستدار رودس ولی برای یبوست شدید کار ساز نیست اپتامیل پرونترا هم ساختارش شبیه شیر مادر ولی اینم برای یبوست شدید کار ساز نیست واینکه شیر خشکشو مدام تغییر نده چون داری کل عادت های سیستم گوارشی شو تغییر میدی و این خودش گاها باعث ایجاد یبوست میشه سعی کن با خوراکی های محاز يبوستشو دفع کنی

هر شیشه شیری که خریدی توش نصف قاشق چایخوری روغن زیتون بریز بده بهش بخوره معمولا شیر خشکی به بچه میفته که به بدنش سازگاری داشته باشه نمیشه صد در صد گفت کدوم شیر ولی نان کامفورت اصولا برای یبوست هست

من پرونوترا میدم اصلا یبوست نشده هنوژ بچک

گیگوز

برای یبوست کامفورت از همه بهتره
ولی تو اینا که گفتی پرونوترا

سوال های مرتبط