گیگوز دل0درد میاره و نان روغنی هست یبوست میاره البته هر بچه ای متفاوته من واسه پسرم امتحان کردم خوب نبود منم قبلا آپتامیل میدادم چون گیر نمیاد دارم ببلاک ساده امتحان میکنم فعلا ک اوکی بوده مشکلی نیست شمام اگر دوست داشتی ببلاک امتحان کن
گیگوز برای سیستم گوارشی خیلی بهتره و سبک تر هستش خوش خوراکم هست دختر من فقط گیگوز خورد
ببلاک و نان دادم یوبسش کرد
گیگوز باعث یبوست نمیشه هضمش راحته.
گيكوز شيرين و خوشمزس
نان فک کنم راحت تر گیر میاد
باید ببینی کدوم بهش میسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.