۶ پاسخ

گیگوز دل0درد میاره و نان روغنی هست یبوست میاره البته هر بچه ای متفاوته من واسه پسرم امتحان کردم خوب نبود منم قبلا آپتامیل میدادم چون گیر نمیاد دارم ببلاک ساده امتحان میکنم فعلا ک اوکی بوده مشکلی نیست شمام اگر دوست داشتی ببلاک امتحان کن

گیگوز برای سیستم گوارشی خیلی بهتره و سبک تر هستش خوش خوراکم هست دختر من فقط گیگوز خورد
ببلاک و نان دادم یوبسش کرد

گیگوز باعث یبوست نمیشه هضمش راحته.

گيكوز شيرين و خوشمزس

نان فک کنم راحت تر گیر میاد

باید ببینی کدوم بهش میسازه

سوال های مرتبط

مامان وروجک🤓 مامان وروجک🤓 ۱ سالگی