خانمااا طعم اپتامیل پرونوترا با ببلاک فرق داره ؟!

۷ پاسخ

آپتامیل پرونوترا خیلی خوشمزس

کلا وقتی بچه ها به یه مارک عادت کنم مارک دیگه رو نمی‌خورن یه وقتایی هم حتی ازشیرخشک همون مارک از۱ به ۲تغییر دادنم باعث میشه نخورن شیر و

آپتامیل پرونوترا خوشمزه تره

اره عزیزم هر کدوم یک مارکه

بله عزیزم هر شیر خشکی یه طعم دیگه داره

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 💙🐣 مامان امیرعلی 💙🐣 ۶ ماهگی