من طبق پریودم برم انتی یا طبق سونو قلب؟

۶ پاسخ

طبق پریودی بهتره

پریودی عزیزم
چون سونوقلب براساس رشدجنین میزنه البته دکترمن اینجوری گف چون یکی نبودتاریخابعددیگ‌براساس انتی حساب کردواسم

عزیزم طبق سونو قلب باید بری

واسه من ۴ روز فرقش بوده اگه ی هفته بیشتری وسطشو بگیر برو

سونو

سونو

سوال های مرتبط

مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری