۴ پاسخ

دی سیکلمین مگه بر دلدرد نبود

دیسیکلومین واسه چی هست؟!

معمولا استا میدن
اخه چرا دی سیکلومین ؟؟؟؟؟
شاید دندون در میاره

مگه میدونی چشه ک دارو میدی

سوال های مرتبط